U beslist in overleg met uw begeleider welke hulp en ondersteuning u krijgt en dit ligt in het verlengde van uw ondersteuningsplan?
Ja: 96,66 procent
N.v.t.: 3,33 procent
Nee: 0 procent
• Uw begeleider is betrokken bij uw situatie en denkt zelf actief met u mee voor oplossingen en versterken uw mogelijkheden?
• Uw begeleider is betrouwbaar in het nakomen van afspraken?
• Uw begeleider is bekwaam in het omgaan met u en uw problemen. Hij/zij heeft kennis van de zaken die u bezighouden of hij/zij verdiept zich daar actief in?
• Uw begeleider is zich bewust van veranderde omstandigheden en houdt hier rekening mee?
• Uw begeleider is actief van betekenis bij het bereiken van uw doelen?
Ja: 96,66 procent
N.v.t.: 3,33 procent
Nee: 0 procent
• U weet aan welke doelen u werkt met uw begeleider?
• Er worden verschillende manieren aangeboden om met een ondersteuningsvraag om te gaan en het daarin aan u te kiezen wat bij u past?
• U wordt gestimuleerd om uw eigen vaardigheden te vergroten?
• U voelt zich vrij om met uw begeleider te bespreken als u iets anders wilt?
• Als u wilt, kunt u een naaste (familie of vriend) vragen mee te praten met uw begeleider?
• Er wordt door de begeleider aandacht gegeven en respectvol omgegaan met andere leden van het gezin?
Uw belangen worden door uw begeleider behartigd naar andere hulpverleners of andere betrokkenen?
Ja: 90 procent
N.v.t.: 6,66 procent
Nee: 3,33 procent
Wij zijn lid van Zorgkaart Nederland waar u een waardering kunt achterlaten en lezen over Alja Zorg en Wonen BV. Graag nodigen wij u uit om een waardering te plaatsen zodat toekomstige klanten informatie over ons bedrijf kunnen vinden.
Klik hier om uw waardering achter te laten of die van anderen te lezen.
De directie dankt alle mensen die hebben meegewerkt aan het onderzoek. We zullen ernaar streven met alle ZZP’ers om deze score minimaal te handhaven maar daar waar het mogelijk is toch verbeteringen aan te brengen.
In 2022 zal er een tevredenheidsonderzoek worden gehouden onder ZZP’ers. We streven ernaar om ook de gemeenten waarin wij werken in de gelegenheid te stellen om hun tevredenheid of wensen kenbaar te maken.